15.10.12

В'ячеслав Володимирович Ростиславу Мстиславичу, 1151

Від В'ячеслава Володимировича до Ростислава Мстиславича, 1151 р.

8.


се брате богъ съкоупилъ на по мѣстоу съ твоимь братъмь. а съ моимь сынъмь Изѧславъмь. а се пакы добывъ Роусьскоѣ земли. и на мънѣ чьсть положилъ. и посади мѧ Кыевѣ. а ıа сыноу тобѣ сыноу мълвлѭ. како мънѣ сынъ братъ твои Изѧславъ. тако ми ты. а ıазъ ти мълвлѭ сыноу потроуди сѧ къ нама сѣмо. ать вьси видимъ по мѣстоу чьто ны. богъ ıавить (421—422).

Переклад
Оце, брате, бог з'єднав нас разом із твоїм братом, а з моїм сином Ізяславом. І тепер, знову добувши Руську землю, він склав мені честь і посадив мене на трон у Києві. А я, сину, тобі кажу: «Як мені син брат твій Ізяслав, так мені й ти». І я тобі кажу, сину: «Постарайся приїхати до нас обох сюди, щоб ми всі разом побачили, що нам бог покаже».

Немає коментарів:

Дописати коментар